Dinamo revoluţionează relaţia suporter - club în fotbalulromânesc şi negociază cu BRD lansarea unei serii de cardurispeciale, fanii roş-albi urmând să beneficieze de o serie de oferteatractive. În plus, grupul bancar vrea să devină şi principalulsponsor al "câinilor" din sezonul viitor.
În scurt timp, fanii din "Ştefan cel Mare" vor putea utiliza ceamai performantă tehnologie în materie de banking: cardurilecontactless. "Câinii" negociază cu BRD în aceste zile condiţiile decolaborare, iar principalii beneficiari vor fi suporterii.
Cardul "Mister" Dinu
Cardurile contactless sunt, de fapt, un gadget care vine opţionalodată cu tradiţionalul card bancar. Acesta are forma unui abţibildaplicabil pe telefonul mobil sau pe orice altă suprafaţă, ori cabreloc. Astfel, după ce Dinamo va oficializa colaborarea cu BRD,fiecare fan dinamovist îşi va putea procura un asemenea obiect.Beneficiile sunt nenumărate: reduceri la abonamente sau bilete,şedinţe foto şi sesiuni de autografe, reduceri la produselecomercializate în incinta stadionului în timpul meciului, dar şi uncard bancar personalizat, la alegere, cu imaginea unui jucătoractual sau de legendă al clubului. Cornel Dinu e principalul vizat,"Mister" fiind considerat emblema "câinilor".
BRD in. Orange out?
Banca face parte din grupul francez Groupe Societe Generale, careare o valoare de piaţă ce depăşeşte un trilion de euro. BRD adeschis în paralel şi negocierile pentru a deveni sponsorulprincipal al lui Dinamo. În prezent, "câinii" au semnat în acestsens un parteneriat cu Orange, care le asigură o sumă minimă de800.000 de euro, dar, în funcţie de performanţe, se poate majora cuîncă o jumătate de milion. Dinamo solicită acum măcar un milion deeuro, garantat, plus clauze de performanţe. BRD are semnatecontracte de imagine cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi,ultimii doi fiind