Deşi este patroana unei agenţii de publicitate, Luminiţa nu ratează nicio ocazie să îmbrace costumul popular moroşenesc, de care e foarte mândră.
Pentru Luminiţa Coman, aventura în lumea afacerilor a început în primul an de facultate când, după ce a câştigat mai multe concursuri de frumuseţe. „Am fost etichetată ca fiind o «Miss» şi atât. Am simţit că am un cuvânt de spus şi trebuie să demonstrez că nu întodeauna femeile frumoase aşteaptă să fie finanţate de bărbaţi puternici", spune femeia de afaceri. A ales drumul cel mai greu şi cel mai anevoios, plin de sacrificii, pe care cei din afară nu le ştiu şi nu le cunosc.
Părinţii i-au fost primii angajaţi
Pe 1 iunie 2006, Luminiţa îşi înfiinţa firma ei de publicitate, pe care a denumit-o sugestiv „Elsyline". „Am luat iniţialele numelui meu, citite în limba engleză, şi am adăugat particula «line» de la linie, care semnifică linia vieţii, pe care ţi-o trasezi exact aşa cum vrei", explică Luminiţa. La primul contract, o reclamă pentru o marcă celebră de maşini, a lucrat cot la cot cu alte trei fete, spre mirarea angajatorului. „Se tot mira cum de eu sunt cea care am semnat contractul, dar tot eu şi lucrez", continuă Luminiţa. Primii ei angajaţi au fost chiar părinţii, cu care a împărţit de-a lungul anilor şi satisfacţiile, dar şi dezamăgirile. Chiar dacă dezvoltarea în sine a afacerii s-a realizat doar pe bază de credite, de-a lungul timpului Luminiţa a înţeles că dobânzile percepute sunt de fapt o investiţie.
Succesul a venit după primele contracte
A avut de partea ei doar sprijinul moral şi înţelegerea părinţilor, care au fost şi sunt alături de ea. „Am demonstrat prin fapte că se poate dacă iţi doreşti cu adevărat să realizezi singură tot ce-ţi doreşti şi pot să zic că fiecare etapă, economic vorbind, am atins-o", arată Luminiţa. Acum spune cu mândrie că întreaga fami