Scriitorul Petre Barbu scrie de 19 ani in presa de business despre publicitate si mass-media si cauta sa atraga, pentru proiectul “Primul an de publicitate” 3.000 de euro. Aceasta suma va acoperi costurile tipografice, de distributie si de promovare.
In prezent, proiectul a atras aproape 800 de euro de la 14 sustinatori. Minimul acceptat este de 5 euro.
“Este o carte de interviuri. Daca va place publicitatea, atunci aceasta carte sigur o sa va intereseze. Daca urati publicitatea, atunci o veti citi cu sufletul la gura. Va asigur!”, incearca el sa convinga, pe We-Are-Here.ro.
Citeste si:Seful Red Angus: Angajez un ospatar dupa 50-60 de interviuri fata in fata si 500 de CV-uriCompania de cercetare GfK Romania se extinde in MoldovaJulie Mayaya, noua voce a Romaniei. Ce a declarat artista in primele interviuri
Pana in prezent, el a realizat opt interviuri cu opt antreprenori care au infiintat agentii de publicitate in Romania. Printre acestia se numara Bogdan Enoiu (McCan Romania), Ioana si Stefan Iordache (Leo Burnett) si Cristian Burci (Graffiti BBDO).
Consideri ca proiectul s-ar putea dovedi util si, mai ales, o lectura placuta pentru cei mai varstnici dar si cei mai tineri care doresc sa afle cum a inceput publicitatea in Romania? Wall-Street.ro te incurajeaza sa comentezi.
Scriitorul Petre Barbu scrie de 19 ani in presa de business despre publicitate si mass-media si cauta sa atraga, pentru proiectul “Primul an de publicitate” 3.000 de euro. Aceasta suma va acoperi costurile tipografice, de distributie si de promovare.
In prezent, proiectul a atras aproape 800 de euro de la 14 sustinatori. Minimul acceptat este de 5 euro.
“Este o carte de interviuri. Daca va place publicitatea, atunci aceasta carte sigur o sa va intereseze. Daca urati publicitatea, atunci o veti citi cu sufletul la gura. Va asigur!”, incearca el sa conv