Vanzarile magazinelor online au intrat pe un trend ascendent inca de joi si au explodat in primele ore ale zilei de vineri, odata cu afisarea primelor promotii. In numai 12 ore, advertiserii din 2Parale au vandut de 7 ori mai mult decat in ziua anterioara, de joi. Despre evolutia vanzarilor de la momentul stirilor de seara puteti citi mai multe aici.
Cele mai cumparate produse au fost cele IT&C, de la tablete si laptop-uri la memorii, si electronicele, in contextul in care cele mai multe magazine cu reduceri au fost din acest domeniu. Cartile au inregistrat insa una dintre cele mai spectaculoase cresteri. In topul preferintelor de Black Friday sunt si hainele si incaltamintea, multe magazine online de fashion pregatind cele mai atractive promotii pentru vinerea de 29 noiembrie.
Citeste si:Black Friday 2013: Flanco a facut publica lista ofertelor de Black FridayBlack Friday 2013: lista magazinelor care iau startul vineri la "sarbatoarea reducerilor"Sondaj Treeworks: 46% dintre tineri vor vizita site-urile pentru a evalua ofertele de Black Friday
Anul acesta, campania de Black Friday a atras interesul unui numar mai mare de comercianti online, numai in 2Parale fiind peste 100 de magazine online cu oferte speciale, de la electronice si electrocasnice la fashion, cosmetice, carti, produse home&deco, asigurari si chiar alimente.
In 2012, prin 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, s-au inregistrat de 15 ori mai multe vanzari de Black Friday decat intr-o zi obisnuita de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras intr-o singura zi 9.477 de comenzi, in valoare de 3,2 milioane de lei (fara TVA).
Vanzarile magazinelor online au intrat pe un trend ascendent inca de joi si au explodat in primele ore ale zilei de vineri, odata cu afisarea primelor promotii. In numai 12 ore, advertiserii din 2Parale au vandut de 7 ori