Consiliul de Brand, reunit luni, a recomandat păstrarea frunzei din identitatea vizuală a brandului turistic şi eventual modificarea uşoară a acesteia, a declarat Paul Mărăşoiu, membru al Consiliului, potrivit Mediafax.
"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu soluţia propusă de THR-TNS şi îşi asumă pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brandului. Având în vedere similitudinile dintre cele două frunze, este în derulare un proces juridic de evaluare a acestei situaţii", a spus Mărăşoiu, care este şi preşedintele Asociaţiei Organizatorilor de Conferinţe din România - Romanian Convention Bureau (RCB).
El a adăugat că în cele câteva ore de dezbateri Consiliul a derulat întreg procesul de creare a brandului şi nu a găsit niciun viciu. El a mai spus că fiecare etapă a cercetării de piaţă s-a desfăşurat în perfectă cunoştinţă de cauză.
"Vom păstra, cu mici îmbunătăţiri, aceeaşi structură încât să ieşim de sub orice formă de ameninţare juridică", a precizat Mărăşoiu. El a subliniat că dacă nu vor apărea probleme din punct de vedere juridic, frunza va fi păstrată în forma de acum. "Dacă pot apărea probleme legale, logoul poate fi uşor alterat", a adăugat el.
Reprezentanţii Consiliului de Brand au mai spus că ministerul nu va plăti nimic către THR-TNS până când lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic. Ei au precizat că acesta este însă un proces de durată şi ar putea dura maxim trei luni până se va stabili dacă designul frunzei poate fi atacat sau nu. "Consultantul care a creat elementul grafic a preluat subiectul şi îl discută cu jurişti internaţionali", a completat Mărăşoiu.
Membrii Consiliului de Brand au mai spus că asocierea THR-TNS le-a prezentat toate etapele de creaţie, repectiv 27 de frame-uri, ale desenului frunzei din momentul zero până în ultima fază. "Eulogio Bordas, reprezentantul THR-TNS, mi-a făcut