Mos Ion Roata, distribuitorul exclusiv al marcii de biciclete Felt, se asteapta ca in acest an sa vanda intre 300 si 400 de biciclete din clasa high end si nu prevede o extindere a numarului de magazine, a declarat Emil Bituleanu, directorul executiv al Mos Ion Roata.
In noul magazin se pot gasi biciclete pentru toate tipurile de consumatori ce au preturi cuprinse intre 1.200 lei (300 euro) si 22.000 lei (5.300 euro). Importatorul Felt Bicycles pune la dispozitia pasionatilor de ciclism 140 de modele, de la biciclete pentru copii, de oras, BMX (biciclete de cros) pana la biciclete performante de munte si de sosea.
Reprezentantii magazinului se asteapta ca cel mai bine vandut model sa fie cel din seria hibrid, care poate fi folosit atat pentru asfalt, cat si pentru drum forestier si padure.
"Magazinul este deschis de o luna si pana acum am vandut 150 de biciclete, ne asteptam ca acest ritm de vanzare sa se mentina tot anul si de aceea noi consideram ca am avut un inceput bun", a spus Emil Bituleanu, care in prezent mai ocupa functia de director executiv in cadrul Libra Bank.
El sustine ca motivul principal pentru care a ales deschiderea unui magazin de biciclete este pasiunea. "Merg foarte des pe bicicleta si imi place foarte mult acest lucru", a adaugat administratorul Mos Ion Roata. Cat despre colaborarea cu cei de la Felt Bicycles, Emil Bituleanu a spus ca, pe langa pasiunea sa pentru biciclete, un al criteriu pentru care compania a acceptat sa colaboreze a fost experienta acestuia in domeniu financiar.
Principala problema cu care se confrunta furnizorii de biciclete este piata nedezvoltata si mentalitatea romanilor.
Totusi, reprezentantii Mos Ion Roata sustin ca dezvoltarea pietei de biciclete este principala responsabilitate a furnizorilor si ca este nevoie de o extindere a numarului de magazine, atat din Bucuresti, ca