Bucureşti, 28 mai 2012 - Mai sunt numai trei zile de înscrieri până la trainingul certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român şi organizat în parteneriat de către V+O Communication, Confident Public Relations şi Choice Management & Consulting.
Peste un sfert dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 reprezintă mari corporaţii, cu peste 500 de angajaţi, în timp ce companiile medii, cu 100 - 500 de angajaţi, vor avea cea mai mare reprezentare la Ateneul Român. De asemenea, pe primele două locuri în topul participanţilor după domeniul de activitate, sunt angajaţii din FMCG, cei din industria farma şi IT-iştii. De asemenea, aproape o treime dintre cei ce îl vor vedea şi asculta live pe părintele marketingului pe 1 iunie vin din partea unor firme cu până la 100 de angajaţi - după cum reiese din graficul următor:
Bucureşti, 28 mai 2012 - Mai sunt numai trei zile de înscrieri până la trainingul certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român şi organizat în parteneriat de către V+O Communication, Confident Public Relations şi Choice Management & Consulting.
Peste un sfert dintre participanţii înscrişi la Marketing 3.0 reprezintă mari corporaţii, cu peste 500 de angajaţi, în timp ce companiile medii, cu 100 - 500 de angajaţi, vor avea cea mai mare reprezentare la Ateneul Român. De asemenea, pe primele două locuri în topul participanţilor după domeniul de activitate, sunt angajaţii din FMCG, cei din industria farma şi IT-iştii. De asemenea, aproape o treime dintre cei ce îl vor vedea şi asculta live pe părintele marketingului pe 1 iunie vin din partea unor firme cu până la 100 de angajaţi - după cum reiese din graficul următor: