Regia de publicitate a holdingului Adevărul are un nou manager de la 18 iulie. Dragoş Stan îşi propune creşterea cotei de piaţă în ceea ce priveşte veniturile pe toate mediile pe care Adevărul Holding activează şi să dezvolte divizia de evenimente.
Dragoş Stan se ocupă de luna aceasta de managementul regiei Media Point, agenţia care vinde în exclusivitate publicitate pentru toate produsele trustului Adevărul. Omul de publicitate îşi propune să ofere clienţilor „cel mai eficient canal media integrat - print, online, evenimente - din punct de vedere costuri/target atins, atât prin intermediul publicităţii clasice, cât şi prin intermediul proiectelor special inovative care vor îmbina toate mediile de comunicare ale grupului".
Obiectivele directorului general al Media Point sunt de a creşte cota de piaţă a veniturilor pe toate mediile pe care Adevărul Holding activează. În plus, Stan urmăreşte şi dezvoltarea diviziei de evenimente ce „va oferi noi oportunităţi de promovare clienţilor şi va contribui atât la creşterea veniturilor, cât şi a notorietăţii produselor Adevărul Holding în rândul populaţiei".
Media Point va vinde în exclusivitate publicitatea în mediile de promovare ale Adevărul Holding, atât la nivel de agenţii de media, cât şi la nivel de clienţi direcţi.
„Este momentul pentru clienţii direcţi de a-şi optimiza cheltuielile de publicitate, iar pentru agenţii de a obţine cele mai bune rezultate pentru ele şi pentru clienţii lor", a declarat Peter L. Imre, director general Adevarul Holding.
Dragoş Stan are o experienţă de aproximativ 10 ani în industria de media, dintre care doi ani la Bucharest Business Week, iar apoi opt ani la Publimedia (actualul Mediafax Group), unde a fost, pe rând, sales manager la „Ziarul Financiar", sales manager divizia de business şi, apoi, director vânzări pe grup.
4 milioane de cititori înregi