Mai întâi dr. Elena Demetrescu, membră şi preşedintă a Cenaclului de Arte al Medicilor „Ion Ţuculescu“ din Capitală, respectiv studentă a Universităţii Naţionale de Arte Plastice, secţia Artă murală, cu participări, începând din 2006, la expoziţii de grup şi personale în Bucureşti, Sinaia, Curtea de Argeş, Buzău. Michaela Maliţa Gherase – licenţiată a Universităţii de Artă, Facultatea Artă Decorativă şi Design, cu multiple participări la expoziţii colective şi de grup (Bucureşti, Constanţa) şi, cea de-a treia, Danina Pilat Stănciulescu – licenţiată a Universităţii de Arte Bucureşti – secţia Ceramică, sticlă, metal; expoziţii de grup şi personale – Bucureşti. Sala Foaier a Cercului Militar Naţional din Capitală a găzduit între 2 şi 15 septembrie a.c. expoziţia amintitelor doamne care au în comun un debut profesional fără legătură cu artele plastice (medicină, construcţii, utilaj tehnologic) şi, deopotrivă o virare către acestea nu doar ca violon d’Ingres, ci ca profesiune de credinţă întru desăvârşire, întru înscriere în bătălia pentru a da realităţii un plus de frumuseţe. Elena Demetrescu pictează în tehnică mixtă. Temele lucrărilor sale se raportează la lumea celor care nu cuvântă – efemeride, gâze, faună acvatică, totul trimiţând la anotimpurile toate de care numai omul (cu efemera lui respirare de o viaţă) ştie. Toamna însă apare în lucrăr Publicitate ile sale sub formă de roade – elegant mozaicate în recipiente familiare, regine ale cămărilor, ca tot atâtea radiografii ale legumelor formând o adevărată simfonie de arome în lungi zile de iarnă când să tot îngâni: „Te uită cum ninge decembre“. Pe la începutul anilor ’80 din secolul ajuns deja trecut (al nostru), la Teatrul de Comedie din Capitală, actorul-pictor Mircea Şeptilici îşi deschisese într-o toamnă (ultima pe care şi-o mai petrecea în ţară înainte de a migra spre alte zări de miraje pline) e