Mai sunt 12 zile pănă cănd reprezentanţi de marcă ai industriei de comunicare europene şi nu numai se vor reuni la Bucureşti cu ocazia Summit-ului european al IAA (International Advertising Association) ce se va derula in zilele de 26, 27 şi 28 septembrie la Palatul Parlamentului.
Mai sunt 12 zile pănă cănd reprezentanţi de marcă ai industriei de comunicare europene şi nu numai se vor reuni la Bucureşti cu ocazia Summit-ului european al IAA (International Advertising Association) ce se va derula in zilele de 26, 27 şi 28 septembrie la Palatul Parlamentului.
Campania de comunicare a evenimentului anului in publicitatea europeană este semnată de agenţia McCann Ericksson. Dată fiind deschiderea pe care o are evenimentul, campania "Vremuri grele in publicitate" se difuzează şi internaţional, in reţeaua BBC. Echipa creativă a mers pe ideea consecinţei extreme anunţănd prin lucrările realizate un moment cvasiapocaliptic al formelor clasice din publicitate (afişele, spoturile de la radio şi televiziune). Andreea Sandu, Account Director la McCann Erickson, ne-a vorbit despre ce inseamnă să realizezi o campanie destinată colegilor de breaslă fără a avea senzaţia că "vinzi castraveţi la grădinar".
Jurnalul Naţional: Este dificil să faci o campanie adresată unui target avizat?
Andreea Sandu: Regula spune că e foarte uşor să comunici pentru un target foarte bine definit, aşa cum este şi situaţia noastră. Acum că targetul sunt chiar colegii de breaslă, aparent face totul mult mai uşor. Insă ceea ce a adăugat "spices" era că trebuia să comunicăm intr-adevăr oamenilor din marketing şi publicitate, insă nu numai din Romănia, ci din toată Europa. Aşa că trebuia să găsim un limbaj relevant pentru marketing şi publicitate, dar şi pentru toată Europa. Â
In procesul propriu-zis de creaţie a fost destul de uşor să găsim insighturi, insă a