Pasagerii unei curse Blue Air de Malaga, care trebuia să decoleze joi la ora 14.40 de pe aeroportul Henri Conadă, stau de aproape cinci ore în aeroport, într-o sală de aşteptare, fără să li se ofere nicio explicaţie. Reprezentanţii companiei Blue Air i-au anunţat doar că dacă vor pleca, vor pierde toţi banii pe care i-au plătit pe bilet.
Pasagerii au făcut check-in-ul la ora stabilită, s-au îmbarcat, după care s-au plimbat cu aeronava prin aeroport până ce piloţii au hotărât să o parcheze din nou din cauza unei defecţiuni la aerul condiţionat.
De atunci, pasagerii, printre care oameni cu copii mici, au fost lăsaţi să aştepte într-o sală răcoroasă, fără apă, fără mâncare şi unii chiar fără bani, fără să li se furnizeze vreo explicaţie.
"Am făcut primul check-in, ne-am îmbarcat, după care ne-au plimbat cu aeronava prin aeroport. La un moment dat a parcat şi ne-a dat jos spunându-ne că este o problemă la aerul condiţionat. După ce ne-au dat jos, am făcut încă o dată check-in-ul mult mai amănunţit. Ne-au descălţat pe toţi. Stăm de patru ore în frig într-o cameră de aşteptare fără să ne spună nimeni nimic. Sunt oameni cu copii mici", a declarat Alina Andronache, unul dintre pasagerii care aşteaptă de ore bune în aeroportul Henri Coandă, pentru RTV.NET.
Atât oamenii din aeroport, cât şi RTV.NET au încercat să contacteze compania aeriană Blue Air, ai cărei reprezentanţi au susţinut că nu sunt la curent cu situaţia creată. Nici reprezentanţii Aeroportului Henri Coandă nu au putut da nicio informaţie.
"Ne-au spus că dacă plecăm, pierdem toţi banii plătiţi pe bilet. Ne-au spus să facem reclamaţie la companie. Am încercat să contactăm compania Blue Air, însă nimeni nu ne-a răspuns. Ne-au sugerat să facem o reclamaţie online. Adică să vorbim cu pereţii", a povestit Alina Andronache.
Turiştii români care trebuiau să ajungă în Malaga până la acea