Compania americană nu are momentan în plan să deschidă un birou la Bucureşti. Google are anual în România venituri de peste trei milioane de euro, potrivit estimărilor de pe piaţă.
Google, compania care deţine cel mai popular motor de căutare pe internet din lume, nu are în acest moment planuri concrete de a-şi deschide un birou în România, iar singurul post scos la "concurs" de compania americană la Bucureşti este cel de country manager, care este vacant încă din anul 2008.
"Google nu a anunţat deschiderea unui birou în România", a spus pentru ZF Marta Jozwiak, manager pentru comunicare şi relaţii cu publicul în cadrul Google, contrazicând astfel declaraţiile făcute în primăvară la Bucureşti de un alt reprezentant al companiei. În luna martie, românca Amelia Creţu, account relationship manager al Google Adwords România, declara, potrivit Mediafax, că Google îşi va deschide până la finele anului un birou şi că procedura de angajare era în plină desfăşurare.
Jozwiak spune însă că datele sunt inexacte, deşi compania apreciază adopţia pe scară largă a produselor sale pe piaţa din România. "România este o ţară foarte interesantă pentru Google şi suntem mulţumiţi de popularitatea produselor noastre în rândul românilor. De fapt, ca în cazul tuturor statelor emergente, luăm în considerare posibilitatea deschiderii unor operaţiuni, dar în prezent nu avem nimic de declarat despre acest subiect. Dacă se va lua o decizie, sigur o vom anunţa, dar în prezent nu e nimic concret", a adăugat ea.
De altfel, singurul job pe care Google îl are disponibil pentru România este cel de country manager, vacant din anul 2008, când Radu Tudorache, care a ocupat funcţia timp de un an, a plecat la Romtelecom. Potrivit datelor furnizate anterior de reprezentanţii Google, circa 90% dintre cei 7,5 milioane de utilizatori ai internetului din România folosesc mo