"Nu este decât o chestiune de săptămâni până ce dosarul lui Silviu Ionescu va fi trimis în instanţă. Lucrurile sunt foarte clare. El este autorul accidentului. Astăzi (joi - n.r.) procurorul de caz va cere prelungirea măsurii de arestare preventivă. Vinovăţia diplomatului este demonstrată şi susţinută atât de declaraţiile celor zece singaporezi, martori ai accidentului, cât şi de probele strânse la dosar. Mai mult decât atât, doi funcţionari ai Ambasadei României la Singaporte au arătat cum Silviu Ionescu a încercat să-şi ascundă fapta şi a fabricat tot felul de aşa-zise alibiuri. A minţit chiar şi în cazul unor situaţii care nu erau concludente în anchetă", au declarat pentru NewsIn sursele citate.
Potrivit declaraţiei şoferului de la Ambasada României la Singapore, în noaptea accidentului, puţin după producere, Silviu Ionescu l-a sunat şi i-a amintit cât de buni prieteni sunt şi ce bine s-au înţeles în timp, după care i-a spus că s-a întâmplat ceva rău şi a închis. Câteva minute mai târziu a revenit şi i-a spus că maşina a fost furată din faţa ambasadei, dar şi că nu trebuie să sune la poliţie, pentru că a făcut deja acest lucru. Şoferul arată în declaraţie că niciodată Ionescu nu a parcat marcat în faţa ambasadei. Autovehiculul, un Audi, se afla mai tot timpul în parcarea reşedinţei lui Ionescu, care era situată în altă parte. Dacă apăreau situaţii în care şoferul ar fi trebuit să-l ducă undeva pe Ionescu, acesta se deplasa până la reşedinţa diplomatului cu un BMW, iar de aici drumul continua cu maşina Audi. Niciodată, fapt consemnat în declaraţia şoferului, nu era trecut itinerarul deplasărilor în jurnalul de bord al maşinii, însă în noaptea accidentului Ionescu l-a rugat, printr-un mesaj SMS, să treacă mai multe adrese. Acest lucru nu s-a întâmplat, şoferul refuzând.
Ionescu le-ar fi spus şoferului şi secretarei ambasadei că în noaptea acci