"Am acceptat postul cu strângere de inimă, deoarece credeam, la vremea aceea, că assistant manager este doar o denumire frumoasă pentru cineva care face cafele şi răspunde la telefoane. Mi-am "Am acceptat postul cu strângere de inimă, deoarece credeam, la vremea aceea, că
assistant manager
este doar o denumire frumoasă pentru cineva care face cafele şi răspunde la telefoane. Mi-am schimbat total viziunea", povesteşte Diana Marinescu, asistentă a directorului executiv de Cumpărări din cadrul companiei Dacia Piteşti. Absolventă a Facultăţii de Jurnalism din Piteşti în 2004, Diana Marinescu a ajuns să lucreze ca assistant manager "mai degrabă dintr-o întâmplare", dar îi place foarte mult ceea ce face. "După încheierea studiilor în Jurnalism, am decis să îmi încerc norocul la Bucureşti în presă, dar realitatea din teren nu s-a potrivit cu aşteptările mele. Aşa că, în primăvara lui 2005, am cedat insistenţelor părinţilor mei de a mă întoarce la Piteşti şi am depus un CV şi o scrisoare de intenţie la biroul de recrutare de la Dacia, intenţia fiind de a lucra în Comunicare", povesteşte Diana. Totuşi, nu s-a întâmplat aşa, pentru că în momentul acela directorul executiv al Direcţiei Cumpărări, francez de origine, avea nevoie urgentă de asistentă. "S-a considerat că am un profil corespunzător. Cred că faptul că în timpul facultăţii am avut o bursă în Franţa în cadrul programului Erasmus a contribuit la alegerea mea, pentru că una dintre cerinţe era un nivel bun de franceză". Diana povesteşte că a acceptat postul "cu strângere de inimă", deoarece credea, la vremea respectivă, că "asistent manager este doar o denumire frumoasă pentru cineva care face cafele şi răspunde la telefoane". "Mi-am schimbat total viziunea. Rezumând, rolul meu este de interfaţă între şeful meu şi ceilalţi interlocutori interni (fie Dacia, fie Renault) şi externi (furnizori sau terţi). As