Braşovenii au acum la dispoziţie 18 puncte unde achita facturi. Compania PayPoint România a lansat la Braşov serviciul de plată electronic sau cash, printr-un contract semnat cu Electrica Transilvania Sud. Clienţii Electrica vor putea plăti facturile de energie prin intermediul punctelor de plată PayPoint amplasate în magazinele care vând produse de larg consum. Pentru Electrica Transilvania Sud, contractul semnat înseamnă simplificarea şi eficientizarea activităţii de încasare a facturilor, permiţând o mai bună planificare a veniturilor viitoare şi optimizarea fluxului de bani. Radu Puşcariu, directorul general al Electrica Furnizare Transilvania Sud, a declarat că „ suntem siguri că beneficiile parteneriatului vor fi evidente atât pentru noi, cât şi pentru clienţii noştri ”.
Cum plătim?
Modul de plată este unul foarte simplu: „ În drum spre casă sau spre serviciu, clienţii nostrii pot plăti facturile mult mai uşor, economisind timp. Clientul vine cu factura, care este identificată prin codul de bare, iar variantele de plată sunt fie cu cardul, fie cash ”, a spus Rareş Popescu, şef serviciu relaţii pubice, Electrica Transilvania Sud.
Ce putem plăti?
Braşovenii pot achita, pe lângă facturie la energie şi gaz şi rate deja acceptate la punctele de plată PayPoint, numărul furnizorilor de servicii şi utilităţi fiind deja de 14 în toată ţara. „ Numai în prima zi am avut peste 600 de tranzacţii, fără a avea niciun fel de comunicare ”, au explicat reprezentanţii companiilor. Cel mai mult contează rapiditatea. „ Timpul este foarte important pentru fiecare dintre noi şi în special timpul petrecut la cozi. Prin achitarea facturilor în numerar la punctele de plată PayPoint clienţii partenerilor noştri vor putea să economisească timp pe care îl pot investi mult mai folositor ”, a declarat Mugur Dogariu,