Producatorul de carne de pasare Transavia Alba Iulia va investi in urmatoarele luni cam doua milioane de euro intr-o campanie de imagine menita sa impulsioneze vanzarile firmei, afectate de declansarea in Romania a gripei aviare. "Dorim sa transmitem tuturor consumatorilor ca Transavia garanteaza siguranta si calitatea produselor sale, indiferent de perioadele dificile pe care le parcurge industria", declara Ioan Popa, director general Transavia.
Ravigorare dupa gripa aviara
Reprezentantul Transavia a recunoscut ca gripa aviara "a dat oarecum peste cap unele planuri ale firmei'', insa se asteapta ca in perioada imediat urmatoare livrarile firmei sa creasca dupa derularea actiunilor de promovare, informeaza Mediafax. Cele doua milioane de euro vor fi cheltuiti atat pentru procesul de rebranding, care a vizat in principal schimbarea ambalajelor, cat si pentru promovarea produselor prin intermediul unor campanii in presa scrisa, radio si televiziune. Procesul de rebranding a demarat in cursul anului trecut cu un audit al brandului corporatist, completat cu o analiza a imaginii principalilor producatori si a brandurilor, precum si un studiu al obiceiurilor de consum si achizitie.
Afaceri de 40 mil. euro in 2005
Transavia a finalizat recent o investitie de trei milioane de euro la o noua ferma de crestere a puilor, situata in judetul Cluj, cu o capacitate anuala de aproximativ 8.000 tone carne de pasare in viu.
De asemenea, compania va moderniza, in acest an, o alta ferma de crestere a pasarilor achizitionata de curand, ceea ce va majora capacitatea totala de productie a firmei la 30.000 tone de carne de pasare anual. Planurile de investitii pentru anul in curs, care se ridica la zece milioane de euro, mai prevad construirea unei fabrici de produse preparate si semipreparate din carne de pui.
Compania, cu