Publicaţia este de cinci luni lider în segmentul quality, fiind singura care a raportat creşteri. Potivit celor mai recente date publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), „Adevărul“ a vândut în medie 81.700 de exemplare pe ediţie. Ziarul „Adevărul“ rămâne lider în rândul publicaţiilor quality, raportând o creştere de 33,1% a vânzărilor. La mare distanţă se află „Jurnalul Naţional“, care a avut un tiraj mediu vândut de 55.100 de exemplare, în scădere 6%.
Şi „România liberă“ a avut o diminuare a vânzărilor cu 5%, ajungând la 50.400 de copii pe ediţie. Ziarul „Cotidianul“ a avut o scădere serioasă cu 19%.
Cifrele publicate ieri de BRAT vin să confirme poziţia de lider a „Click!“ şi „Adevărul“. „Jurnalul Naţional“ a contestat în mai multe rânduri poziţia de lider a ziarului nostru, dar Adevărul Holding a dovedit, prin cifre, că acestea nu au fost minciuni.
„Click!“, cel mai vândut din România
Cel mai cumpărat ziar din România a devenit „Click!“, care în perioada ianuarie-martie a fost vândut, în medie, în 202.900 de exemplare pe ediţie. Publicaţia a devenit lider şi în segmentul tabloidelor, fiind urmat de „Cancan“, care a vândut, în medie, 100.600 de exemplare, în scădere cu 8% faţă de perioada octombrie-decembrie 2008. Este pentru prima dată în 10 ani de când grupul Ringier, care deţine „Libertatea“, „Evenimentul zilei“ şi „Capital“, nu şi-a făcut publice datele vânzărilor.
Reprezentanţii Ringier nu au putut fi contactaţi până la închiderea ediţiei noastre. Trebuie menţionat că grupul Ringier a contestat poziţia de lider a ziarului „Click!“ luna trecută, făcând o plângere la CNA.
Şi totuşi, acum, la momentul în care au fost făcute publice cifrele oficiale, trustul elveţian nu a fost în stare să vină cu argumente convingătoare, prin care să-şi susţină acuzaţiile de „publ