EurotaxGlass’s International isi va extinde, incepand cu luna iunie a acestui an, operatiunile in Romania prin infiintarea filialei EurotaxGlass’s Romania. Lansate in anul 2005 de catre S.C.
Media Mark-Print & Services (licentiata EurotaxGlass’s International), proiectele pentru creearea de produse Eurotax destinate pietei auto din Romania, bazate pe date autohtone, vor fi preluate si dezvoltate in continuare de EurotaxGlass’s Romania.
Pana in prezent, pe piata romaneasca a fost lansat catalogul tiparit “Preturi Noi 2005” (ce contine pretul de nou pentru toate autoturismele si masinile de teren vandute in Romania in perioada 2000-2005 si in Germania in perioada 1994-1999 ), urmand ca editia din 2006 sa contina si evaluarea autovehiculelor rulate.
In 2007 catalogul va aparea in doua editii tiparite. Cotatiile de masini rulate vor fi disponibile si prin intermediul solutiei software EurotaxAutowert-Ro, prin conectare on-line la baza de date EurotaxGlass's Romania.
Filiala din Romania va continua proiectul de adaptare la piata romaneasca a produselor pentru calculul costurilor de reparatii auto si anume EurotaxRepairEstimate, Kalkulation si Lakierung.
Serviciile companiei se adreseaza companiilor de asigurare, distribuitorilor auto, bancilor, companiilor de leasing si finantare, companiilor cu flota auto, companiilor de service si intretinere auto, producatorilor auto, persoanelor fizice si mass media.
EurotaxGlass’s International a fost infiintata in anul 2000 prin fuziunea companiei britanice Glass’s Information Services cu Eurotax AG din Germania. Compania are sediul in Freienbach, in apropiere de Zurich, si isi desfasoara operatiunile in 28 de tari, cu un total de 650 de angajati.
Competenta de baza a companiei EurotaxGlass's este furnizarea de date obiective - in format tiparit sau di