Aplicaţiile de Facebook pentru Android şi iOS au tot primit îmbunătăţiri în ultimul timp, dar acesta nu este şi cazul site-ului. În afară de Timeline, introdus în urmă cu un an, şi alte mici adăugiri, facebook.com este neschimbat de ceva timp. Un designer vrea să îndrepte acest lucru şi propune un concept simplu şi eficient.
Fred Nerby este artistul care a redesenat Facebook şi ideea de la care a pornit acesta, după cum a declarat pentru „The Next Web“, este combinarea tehnologiei responsive design cu aspectul şi uşurinţa în folosire a aplicaţiei pentru iPad. Abordarea trebuie să fie simplă şi intuitivă, astfel încât utilizatorii să interacţioneze mai mult şi să găsească mai uşor lucrurile pe care le caută. „Impactul vizual este crucial în zilele noastre şi modul în care afişăm informaţia este esenţial pentru succesul unui produs digital“, a afirmat Nerby. Foto Facebook cu un design concept este mai simplu şi mai eficient Afişarea fotografiilor. FOTO Captură/Adevărul gallery-link
Designer-ul a mai spus că el s-a axat pe modul în care utilizatorul foloseşte platforma şi consideră că, pe viitor, succesul produselor online va depinde de stilul în care informaţiile afişate sunt cât mai precise. Astfel, trebuie să se renunţe la împingerea reclamelor în centrul atenţiei utilizatorilor, fapt care le întrerupe, de multe ori, activitatea. „Acest concept îi permite utilizatorului să controleze ceea ce vrea să vadă sau să nu vadă, conducând astfel la definirea unui mediu online care îi face plăcere“, a spus artistul.
Apple este o companie recunoscută pentru stilul său simplist în design-ul aparatelor şi abordarea cât mai curată în ceea ce priveşte interfaţa software. Ideile companiei l-au inspirat şi pe Nerby, dar el a mai afirmat că a găsit şi în alte sisteme de operare sau la alte platforme idei foarte bune şi foarte bine implementate. „Nu mă inspiră atât