URSUS Breweries, parte a SABMiller plc., lansează URSUS Cooler, un nou produs pe piaţa mixurilor de bere din România. URSUS Cooler îmbină perfect gustul berii (în proporţie de 40%) şi cel al limonadei (în proporţie de 60%), adresându-se consumatorilor care vor o soluţie răcoritoare în sezonul estival şi nu numai.
Noutatea este completată de faptul că URSUS Cooler este prima marcă românească din segmentul mixurilor de bere cu limonadă ce oferă şi varianta fără alcool.
Astfel, încă de la începutul lunii aprilie 2013, produsul este disponibil pe piaţă în varianta cu alcool şi fără alcool, la sticle şi doze de 0.5 litri, atât în reţelele marilor retaileri, cât şi în centrele HoReCa.
“Cererea consumatorilor pentru produse cât mai variate, care să răspundă stilului lor de viaţă dinamic, a determinat extinderea gamei cu noul URSUS Cooler. Ne adresăm persoanelor active cărora le propunem să aibă o vară cu adevărat antrenantă şi răcoritoare. URSUS Cooler are un gust deosebit de răcoritor, combinaţia perfectă între limonada rece şi aroma distinctivă a hameiului selecţionat. Este un produs diferit în primul rând pentru că beneficiază de calitatea recunoscută URSUS, dar şi prin atitudinea proaspătă, plină de viaţă pe care o promovează. Ursus Cooler fără alcool este prima lansare de acest fel în această categorie, astfel URSUS continuând o tradiţie îndelungată de inovaţii în piaţa berii din România. Ne aşteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante - cu şi fără alcool - să aibă o contribuţie importantă în evoluţia pieţei.”, a declarat Mihai Bârsan, Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries.
Lansarea URSUS Cooler va fi promovată printr-o campanie de comunicare integrată, care va include TV, online, presă scrisă, outdoor, PR, acţiuni de BTL şi activări în tra