Numărul românilor care au planuri de achiziţii şi cheltuieli majore pentru acest an este în creştere faţă de 2010, principala cheltuială planificată fiind concediul, conform unui studiu publicat în Anuarul Financiar 2011, pe care Mediafax l-a lansat marţi. A opta ediţie a anuarului conţine rezultatele unei cercetări referitoare la evoluţia percepţiei asupra crizei între 2009 şi 2011.
Studiul realizat pentru Mediafax de firma de cercetare 360insights evidenţiază cum au resimţit românii criza la nivel personal, ce schimbări au avut loc în comportamentul lor, precum şi ce perspective de relansare are consumul. Conform cercetării, deşi criza este o realitate de zi cu zi de care românii sunt conştienţi şi care îi obligă la precauţie, ponderea celor care plănuiesc achiziţii importante este în creştere cu până la 14% faţă de anul trecut.
Rezultatele cercetării realizate pentru Mediafax sunt integrate în Anuarul Financiar 2011, care mai cuprinde analize despre evoluţia pieţelor financiare în ultimul an, cronologii ale evenimentelor majore şi un index al principalelor companii de pe aceste pieţe. Anuarul Financiar va fi distribuit gratuit companiilor şi instituţiilor de pe piaţa bancar-financiară, companiilor de asigurări şi de consultanţă, societăţilor de leasing, fondurilor mutuale, de pensii şi investiţii.
Numărul românilor care au planuri de achiziţii şi cheltuieli majore pentru acest an este în creştere faţă de 2010, principala cheltuială planificată fiind concediul, conform unui studiu publicat în Anuarul Financiar 2011, pe care Mediafax l-a lansat marţi. A opta ediţie a anuarului conţine rezultatele unei cercetări referitoare la evoluţia percepţiei asupra crizei între 2009 şi 2011.
Studiul realizat pentru Mediafax de firma de cercetare 360insights evidenţiază cum au resimţit românii criza la nivel personal, ce schimbări au avut loc