Pentru un spot de 20 de secunde, Zânul Traian Tudorică şi o echipă de peste 20 de oameni au muncit aproximativ 12 ore. Redactorul „Adevărul“ a însoţit echipa care a lucrat la cel mai recent spot pentru Banca Transilvania.
La ora 9.45, sediul Băncii Transilvania (BT) din strada Ştirbei Vodă este plin de lume. Afară, pe trotuar se-nalţă două reflectoare imense ce luminează geamurile băncii. Deşi ninge furios, înăuntrul băncii pare că e soare. Printre oamenii din BT se află şi Traian Tudorică, cunoscut sub numele de Zânul de la Banca Transilvania. Este greu de recunoscut fără coroniţă şi fustiţa de zân, chiar el o recunoşte.
Topul celor mai mari bănci din România în 2009 - Revista presei economice
BRD vrea o treime din plafonul de garanţii pentru „Prima Casă 2‟
Băncile au şapte zile să anunţe ce plafoane vor la "Prima Casă 2" vor la "Prima Casă 2"
Nu trece mult şi domnişoara care se ocupă de costume intră în încăpere, îşi face loc printre oamenii care aranjează aparatura şi se duce direct la Zân. Scoate dintr-o plasă de hârtie faimosul tutu (fustiţa de balerin) al Zânului. Mai apoi îi aranjează coroniţa şi îi predă „bagheta magică".
Personajele principale ale spotului sunt Zânul şi un cuplu de tineri căsătoriţi. Reclama este pentru un nou credit de nevoi personale, iar sarcina zânului este să-i înveţe pe cei doi tineri termenul de „credit de nevoi personale", mai rar folosit de când cu criza asta.
Pe hârtie, spotul se-ntinde pe cinci pagini: ideea agenţiei şi povestea în imagini a reclamei, aşa cum este văzută de regizor. Fiecare foaie de hârtie este prinsă cu bolduri pe o bucată de zăpadă artificială, iar scenele sunt bifate pe rând.
Încep repetiţiile
Un bărbat cu o căciulă roşie, tricou alb şi jeanşi începe să le explice actorilor cum trebuie să interpreteze replicile. El este regizorul,