Firma de absorbante Bodyform din Marea Britanie a realizat un clip, devenit viral, în care răspunde unei critici venite pe Facebook, scrie thesun.co.uk.
Utilizatorul Richard Neill le-a scris celor de la Bodyform că înşală publicul prin reclamele lor, deoarece prezintă menstruaţia ca pe o „perioadă frumoasă în viaţa femeilor, în care acestea pot să meargă pe bicicletă, să se dea cu rolele şi să danseze”. „Am început să îmi blestem penisul şi să fiu invidios pe femei. Apoi, mi-am făcut o prietenă şi am văzut că m-aţi minţit. La ciclu, iubita mea se transformă dintr-o creatură blândă în fetiţa din filmul Exorcistul”, scrie Neill pe Facebook.
În urma acestui mesaj, Bodyform a decis să facă un clip în care să-i explice tânărului cum stă treaba. „Dragă Richard, e timpul să fim sinceri: te-am minţit şi ne pare rău. Ce ai văzut tu în reclamele noastre nu este exact ceea ce se întâmplă, mersul pe bicicletă, rolele, călăria sunt metafore. Nu există un ciclu fericit, dar adevărul e că oamenii nu pot face faţă adevărului”, spune în clip o actriţă care joacă rolul CEO-ului Bodyform.
„Din anii ’80 şi până astăzi, am reuşit să menţinem această iluzie, dar tu, Richard, ne-ai deconspirat. Sper să ne poţi ierta”, încheie cu ironie femeia, după care soarbe dintr-un pahar în care se află celebra substanţă albastră folosită în reclamele la absorbante.
Firma de absorbante Bodyform din Marea Britanie a realizat un clip, devenit viral, în care răspunde unei critici venite pe Facebook, scrie thesun.co.uk.
Utilizatorul Richard Neill le-a scris celor de la Bodyform că înşală publicul prin reclamele lor, deoarece prezintă menstruaţia ca pe o „perioadă frumoasă în viaţa femeilor, în care acestea pot să meargă pe bicicletă, să se dea cu rolele şi să danseze”. „Am început să îmi blestem penisul şi să fiu invidios pe femei. Apoi, mi-am făcut o prietenă şi am văzu