La doar trei saptamani de la lansarea Google+, in varianta de testare, mai multi romani au primit invitatii, multi dintre ei grabindu-se sa testeze noua retea sociala ce isi propune “sa bata Facebook-ul”. Vezi primele lor impresii, care sunt plusurile si care sunt minusurile si daca reteaua se va preta business-ului.
Ca o opinie generala, utilizatorii apreciaza “designul minimalist” si usor de intuit al retelei sociale, precum si sistemul de adugare a prietenilor, in diferite cercuri. Pe de alta parte, utilizatori romani observa lipsa de activitate de pe reteaua ce are 10 milioane de utilizatori la nivel mondial, suma considerata de analisti ca fiind foarte buna, pentru inceput.
“Ramane de vazut daca G+ va trece bariera critica de dupa «early adopters». Inca e prea devreme pentru estimari”, comenteaza Clement Nicolaescu, director executiv al regiei de publicitate online ArboInteractive.
Mircea Scarlatescu, seful 123Flori.ro, subliniaza ca romanii adopta deseori repede noi proiecte, “dar pe termen mediu inca mi-e greu sa spun daca cineva va lasa Facebook pentru Google+”.
Ce place si ce nu la Google+
Cei ce au acces la Google+ subliniaza ca apreciaza design-ul precum si deja-renumite “cercuri” – citeste mai mult despre ele in articolul “Cu ce incearca Google+ “sa bata” Facebook.
“Nu mi-a placut foarte mult o oarecare risipa de spatiu in layout”, spune Scarlatescu. “G+ inca nu are suficienta tractiune si useri. Contentul inca nu e foarte mult. Asta pentru unii reprezinta un dezavantaj dar pentru altii e un mediu bun pentru a se afirma. Un plus important poate fi integrarea cu gmail, un minus e reprezentat de impresia de «similar» in raport cu instrumente ale Facebook”, spune el.
Nicolaescu spune ca este un lucru pozitiv faptul ca Google+ a “imprumutat” din piata concepte deja existente, precum “following”, “groups”, “s