"Dimineaţa deMentă" deţine poziţia de lider în topul celor mai ascultate programe matinale din Bucureşti şi din mediul urban O mână de oameni se aşază, cu noaptea-n cap, în faţa
"Dimineaţa deMentă" deţine poziţia de lider în topul celor mai ascultate programe matinale din Bucureşti şi din mediul urban
O mână de oameni se aşază, cu noaptea-n cap, în faţa microfoanelor şi trezesc milioane de ascultători. Realizatorii matinalelor trăiesc cu acuitate presiunea audienţei.
Când apar cifrele de audienţă radio, ei analizează şi întorc pe toate "feţele" rezultatele muncii lor. Dacă le sunt favorabile, flutură sondajele ca pe nişte steaguri.
Recentul sondaj realizat de IMAS şi Mercury Research, sub patronajul Asociaţiei pentru Radio Audienţă (ARA), arată că programul "Dimineaţa deMentă" de la Radio 21 are cea mai mare audienţă în Bucureşti şi în mediul urban. Daniel Buzdugan şi Mihai Morar sunt ascultaţi de 343.500 de persoane (cu vârste de peste 11 ani) în Capitală şi de 950.000, în oraşe (orele 7 - 10).
O comparaţie cu sondajele anterioare nu este relevantă, pentru că actuala cercetare a fost realizată pe parcursul a 14 săptămâni (14 ianuarie - 20 aprilie), în timp ce măsurătorile din anii precedenţi s-au desfăşurat timp de 8 săptămâni.
De remarcat este, totuşi, "distanţa" foarte mare, în Bucureşti, faţă de programele concurente. Dacă în Capitală, Buzdugan şi Morar şi-au consolidat poziţia de lider pe care o deţin de vreo doi ani, în mediul urban, ei au trecut în fruntea topului, ajutaţi, în ultimul an, şi de creşterea importantă a numărului de staţii Radio 21, mai ales în oraşele mici.
La nivel naţional însă, sondajele arată că "Dimineaţa deMentă" (în intervalul orar 7 - 10) este depăşită de România Actualităţi, care înregistrează 1.550.500 de ascultători (Daily Reach).
"Matinalul", în căutarea tinerilor
"Matinal