Tableta iPad produsa de Apple ar putea da nastere unei piete de doua miliarde de dolari, pana la sfarsitul anului viitor, potrivit analistilor.
In ciuda dificultatilor intampinate de astfel de dispozitive in ultimii zece ani, in 2010, piata va creste foarte mult, potrivit lui Paul Lee, director de cercetare in domeniul tehnologiei in cadrul firmei de consultanta Deloitte, relateaza The Telegraph.
"Tabletele ofere un echilibru in forma si functie. Integrarea conectivitatii wireless in fiecare tableta este o transformare de referinta, redefineste modul de folosire al dispozitivelor. Imbunatatirile precum ecranul senzitiv, managementul energiei si stocarea informatiilor fac din tableta un dispozitiv complet", a spus Lee.
Specialistul de la Deloitte crede ca tabletele vor fi targetate pentru uzul in casa. "Vor fi folosite pentru aplicatii de zi cu zi, de la e-mail la cautarea online a unei carti de bucate sau povesti pentru copii", a spus Lee.
In acelasi timp, tabletele isi vor gasi multi clienti si in mediul de afaceri, durata de viata a bateriei fiind un atuu pentru utilizarea pe teren.
In opinia lui Lee, tableta cu cel mai mare succes va fi cea care va dispune de cele mai bune aplicatii, ceea ce inseamna ca Apple are inca un avantaj.
In plus, in viitor, tabletele vor fi echipate si cu camere web integrate, ceea ce va duce la o crestere a numarului de conferinte video. De altfel, exista deja zvonuri potrivit carora urmatoarea generatie de iPad-uri va fi dotata cu o camera integrata numita iSight.
Tableta iPad produsa de Apple ar putea da nastere unei piete de doua miliarde de dolari, pana la sfarsitul anului viitor, potrivit analistilor.
In ciuda dificultatilor intampinate de astfel de dispozitive in ultimii zece ani, in 2010, piata va creste foarte mult, potrivit lui