Recesiune. Clişeu. Simţim din plin criza economică, la toate nivelurile, în creaţie, în producţie, social, la nivel de imagine personală, ca stil de viaţă. La muncă nu putem renunţa, la "art de vivre" şi mici rafinamente, în nici un caz! Doar muncim altfel şi renunţăm la inutil, mofturi sau fiţe.
Inventăm strategii de supravieţuire. Şi devenim maximum de creativi. Cât de creativi? Acum ştim. Ne menţinem linia de plutire, ne autodepăşim, atingem apogeul sau ne plafonăm, clacăm. Lipsurile ne obligă să fim creativi. Creativi de când ne dăm jos din pat, ne îmbrăcăm, mergem la piaţă, creativi în muncă şi în dragoste. Ne obligăm să dăm tot ceea ce e mai bun în noi. Ne reinventăm. Dar, atenţie, de la creativitate la dezastru estetic este doar un pas!
În condiţiile de recesiune, nu mai ai cum să faci risipă de materiale sau de investiţii şi atunci te restrângi, faci alegeri, adopţi calea "puţin, dar bun". Şi atunci, începi să ţii la lucrurile importante şi sănătoase şi bune. Şi le elimini pe acelea pe care chiar nu le foloseşti şi nu îţi aduc nici un beneficiu.
Eliberaţi-vă de vechi şi de energie negativă! Faceţi curăţenia în garderobă! Fiţi drastici şi creativi! Nu mai păstraţi haine vechi nepurtate sau care nu vă vin perfect. Şi care nu vă reprezintă. Chiar dacă rămâneţi cu puţine haine, fiţi creativi şi combinaţi-le între ele, purtaţi puţin şi de calitate. De designer ar fi ideal, dacă puteţi.
Redecoraţi casa! Şi biroul. Reaşezaţi mobila, decoraţiunile, daţi culoare, schimbaţi-vă starea de spirit, daţi valoare spaţiilor şi fiţi cât puteţi de inovatori. Aruncaţi ceea ce nu vă defineşte şi alegeţi calitate în tot ceea ce vă înconjoară.
STRADA ESTE ÎNGRIJORĂTOARE
Observ tinerii şi, mai ales, tinerele de pe stradă. Anost sau ţipător. Banal sau vulgar. Aş vrea să văd o cale de mijloc! General vorbind, observ