Fanii de pe pagina ta Facebook iti frecventeaza si site-ul? Ai vrea sa faca acest lucru? Citeste cinci ponturi despre cum sa profiti de traficul de pe cea mai mare retea sociala pentru a il “impinge” pe site-ul propriu.
Desi Facebook a devenit un mediu de comunicare din ce in ce mai important pentru business-uri, pentru cele mai multe dintre ele site-urile proprii raman punctele principale de vanzare, scrie SocialMediaExaminer.com.
Deci ce trebuie sa faci pentru a atrage utilizatorii de pe Facebook sa interactioneze mai multi si pe pagina de brand a companiei tale? Ai putea, evident, ca toate informatiile pe care le pui pe Facebook sa se continue printr-un link pe site-ul propriu dar, astfel, risti sa iti alienezi fanii.
Citeste cinci sugestii despre cum sa convertesti vizitele de pe Facebook in vizite pe site-ul propriu, fara a neglija reputatia de pe reteaua sociala americana.
#1: Foloseste-te de tab-uri
Exista mai multe modalitati de a te folosi de tab-uri (etichete) pentru a interactiona cu fanii pe canalul Facebook si a oferi acestora link-uri relevante catre website-ul propriu. Un exemplu bun in acest sens este pagina Honda de pe reteaua sociala. Atunci cand ajungeti pe pagina de Facebook a producatorului de automobile esti incurajat sa apesi pe Like, dar poti de asemenea sa intri pe site-ul companiei, printr-un singur click, pentru a afla mai multe despre vehiculele companiei.
Pe masura ce creezi tab-uri pentru pagina ta, gandeste-te la cum poti sa oferi utilizatorilor ceva util pe Facebook dar fara sa ii aglomerezi si retii pe toti acolo, in special atunci cand continut similar exista si pe website-ul propriu. Atunci cand este potrivit, pune link-uri care sa trimita utilizatorii catre site.
Tine minte ca poti sa setezi orice tab pe pagina initiala pe care ajung cei ce nu au dat deja Like paginii Facebook a b