Concret, din peste 220 de tineri din tara si de peste hotare au fost alesi 11 studenti care au petrecut cate o saptamana in doua companii de top, unde au urmarit activitatea unor personaje cheie din firme, precum directori financiari sau directori executivi.
Proiectul a fost structurat astfel incat pe langa saptamanile de „shadowing” tinerii sa participe la activitati si seminarii organizate de Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania). In timpul stagiului, participantii au beneficiat de o bursa de 500 de euro.
De asemenea, cei 11 studenti au finalizat redactarea unei lucrarii intitulate „Romania in 2022“, prin care isi propun sa contribuie la schimbarile de care Romania are nevoie.
"In cadrul programului am invatat sa ne vindem, sa ne promovam, sa ne scoatem valorile la inaintare. In urma interactiunii cu managerii am reusit sa determin care sunt cele mai bune decizii pe care trebuie sa le iau la angajare, iar acum stiu unde vreau sa ajung", a explicat Monica Moisin, intern la Dentons (fost Salans) si UPC.
Bogdan Ion, country managing partner, EY Romania si Republica Moldova, a luat parte la program si a declarat ca partea cea mai interesanta a proiectului "Become a leader!" este interactiunea care are loc intre student si managerii din companie, "care in mod normal nu este disponibila acestora la nivel de leadership".
Citeste si:Cum ajungi de la RCA si CASCO sa asiguri Finala Europa League sau Human BodyCum poti deveni "umbra" unui CEO care conduce un business de zeci de milioane de euroAfla cu cat a fost asigurat spectacolul de deschidere a finalei Europa League
"In urma cu 15 ani, cand am absolvit, nu existau astfel de oportunitati, iar provocarea era sa identificam acele firme carora le puteam trimite aplicatii, dar nu se punea problema de o astfel de interactiune. Cheia a fost exact interactiunea cu managerii de t