Afacerile producatorului de materiale pentru constructii Duraziv ar putea creste cu 10% in acest an, la o valoare de circa 20 de milioane de euro daca vremea va fi favorabila desfasurarii proiectelor aflate in derulare si daca factorul politic nu va influenta intr-o anumita masura piata de profil.
Daniel Guzu, proprietarul companiilor Duraziv si Natura SRL, companie specializata in productia de sucuri naturale si gemuri din fructe, se asteapta ca pe segmentul constructiilor piata sa isi revina in acest an, in special in cea de-a doua parte a sa, ca urmare a cresterii numarului de constructii noi dar si al continuarii procesului de termoreabilitare al locuintelor.
“Estimez o crestere de 10% a business-ului, dar este greu sa facem pronosticuri deoarece constructiile sunt o industrie extrem de dependenta de factorul politic sau al vremii. Spre exemplu, cand au scazut salariile bugetarilor au fost extrem de afectate si vanzarile de materiale pentru constructii, de aceea este foarte dificil sa facem o estimare. Pe un trend pozitiv, insa, ne putem astepta sa atingem si sa depasim venituri de 20 de milioane de euro in acest an”, a subliniat Guzu intr-o discutie cu Wall-Street.ro.
Antreprenorul roman a precizat totodata ca trendul in constructii este unul crescator, iar in aceasta perioada au inceput sa apara proiecte noi.
“Pe toate segmentele de activitate, Duraziv a cunoscut numai in luna aprilie a anului, o evolutie de 17% fata de aceeasi luna din 2012”, a precizat omul de afaceri vrancean.
Guzu si-a propus ca in acest an sa investeasca cel mult un milion de euro in dezvoltarea brandului Duraziv, circa jumatate din suma fiind directionata catre cheltuielile de marketing.
Conform datelor oferite de antreprenorul roman, vopselele si mortalele uscate au inregistrat cele mai mari evolutii in portofoliul Duraziv, in timp ce profilele me