Reteaua de socializare LinkedIn este un vehicul foarte bun pentru construirea unui brand personal, sustine Florin Deaconescu, responsabilul echipei de servicii de audit pentru industria telecom, IT si divertisment din cadrul PwC Romania.
“LinkedIn ma tine la curent cu traseul professional al fostilor colegi sau cu unele preocupari comune si pentru asta il gasesc foarte util. Cred ca este si un vehicul foarte bun de brand personal. Pe LinkedIn sunt conectat cu mai mult de 200 persoane si sunt activ pe aceasta retea de socializare de cativa ani buni", spune Deaconescu (foto).
Desi are cont pe Facebook, managerul spune ca foloseste reteaua de socializare exclusiv pentru comunicarea cu prietenii de peste hotare : “Nu sunt conectat pe Facebook cu colegi de la birou si nici cu prieteni din Bucuresti cu care incerc sa tin legatura in mod clasic. Ma folosesc insa de Facebook doar pentru un numar foarte mic de prieteni care traiesc in alte tari si cu care mi-e greu sa interactionez altfel", mai spune acesta.
Deaconescu profita la maximum de avantajele pe care internetul din ziua de azi le ofera si spune ca acesta a adus schimbari in modul in care oameniii isi creeaza si intretin relatiile sociale, in profunzimea si nivelul de dedicare.
“Retelele sociale adus schimbari in modul in care oamenii comunica, au dat o noua dimensiune intimitatii , au creat noi forme de diferente intre generatii, uneori foarte abrupte chiar intre generatii foarte apropiate. De asemenea, unele retele au reusit sa devina noi canale de informare, platforme media, de dezbatere sau chiar de mobilizare sociala sau politica. LinkedIn de exemplu a determinat schimbari semnificative in business-ul de recrutare”.
Site-urile de stiri si sport, in topul preferintelor managerului roman Florin Deaconescu incearca sa fie la curent cu toate noutatile care se intampla in lume conectat fii