Cosmote România a obţinut recent Certificarea Sistemului de Management al Calităţii conform ISO 9001:2008, care atestă conformitatea procedurilor companiei la nivel internaţional, în linie cu modelul de proces al Cosmote Group.
ELOT - Organizaţia Elenă de Standardizare, membră a IQNet - International Certification Network, a eliberat Certificatul Sistemului de Management al Calităţii conform ISO 9001:2008 pentru Cosmote România, în urma auditului de certificare efectuat la sfârşitul lunii septembrie 2010.
„Implementarea sistemului de management al Calităţii ISO 9001:2008 certifică faptul că operăm în conformitate cu procedurile de nivel internaţional şi reprezintă un pas natural în evoluţia companiei. Această certificare reprezintă, de asemenea, o motivare în plus să continuăm în aceeaşi direcţie, pentru a ne atinge obiectivul principal: excelenţa în afaceri”, a declarat Spyridon Spyropoulos, Operations Director Cosmote România.
Ca urmare a acestei certificări, Cosmote România este una dintre puţinele companii active în industria de telecomunicaţii din România care au implementat şi certificat sistemul de management al calităţii, în preocuparea continuă de a asigura cea mai bună experienţă pentru clienţii săi, atât persoane fizice cât şi companii.
În ceea ce priveşte gestionarea eficientă şi îmbunătăţirea proceselor şi a procedurilor, Cosmote România a dezvoltat şi implementat cu succes un model de proces bazat pe modelul eTOM. Modelul eTOM - enhanced Telecom Operations Map – este un model de proces pentru companiile şi organizaţiile de telecomunicaţii care ierarhizează şi clasifică procedurile unei companii într-un mod structurat. Acesta a fost dezvoltat de către TeleManagement Forum, o organizaţie care oferă soluţii practice şi de orientare pentru managementul companiilor de telecomunicaţii.
Modelul de