Concurenţii se vor regăsi într-o sală de curs, amintindu-şi de vremurile în care erau elevi. Tratează subiecte deja învăţate, de la limba română, geografie, istorie, matematică, muzică sau sport la artă şi ştiinţele naturii.
Candidaţii trebuie să răspundă la 10 întrebări, cotate cu sume crescătoare de câştig, începând de la 5 RON. După ce au parcurs toate cele 10 trepte, au şansa de a răspunde la o ultimă întrebare, care le poate aduce marele premiu de 100.000 RON. Fiecare rundă a concursului va fi jucată individual, de fiecare concurent. Acesta va avea la dispoziţie 10 carduri cu subiecte, la care va răspunde în ordinea aleasă de el. Concurentul poate fi ajutat, la cerere, de cinci copii care se vor afla în preajma sa. El va putea opta pentru trei variante ajutătoare, care vor implica toţi membrii aflaţi în clasă.
La fiecare două întrebări, un nou membru din clasă se alătură concurentului şi devine partener de echipă cu acesta, pentru respectivele două întrebări. Fiecare membru al clasei va fi selectat o singură dată, iar concurentul poate folosi opţiunile ajutătoare oricând, în timpul primelor 10 întrebări. Prima variantă ajutătoare este „Alege”, acest lucru însemnând că un concurent are oportunitatea de a revedea răspunsul partenerului de echipă, înainte de a semnala răspunsul final. A doua variantă ajutătoare este „Copiază”. Concurentul poate opta să nu răspundă la întrebare deloc, dar să-l lase pe partenerul său de echipă să o facă în locul lui. El nu poate respinge răspunsul partenerului său, mai mult, este blocat de răspunsul final al acestuia, fără a mai putea renunţa la această variantă ajutătoare. „Salvează-mă” este cea de-a treia opţiune care-l poate ajuta pe concurent. Această variantă este selectată automat în cazul în care concurentul răspunde greşit.
Dacă în cele din urmă partenerul de echipă dă un răspuns corect, conc