El recunoaste ca in ultimii ani companiile au mai taiat din bugetele de training si au incercat sa pastreze lucrurile absolut vitale pentru bunul mers al activitatii, respectiv cursurile de vanzari si de negociere.
"Se castiga bine inainte de criza, as spune ca si acum se pot castiga bani buni, totul este sa fii foarte atent la calitatea muncii prestate. Putem discuta de 500 euro pe zi sau 1.000 de euro pe zi pentru un program de genul celor de gandire strategica. Acesta este un program foarte complex. In spate poate fi vorba despre foarte multe zile de consultanta, de consiliere inainte de curs si nu intotdeauna iti contorizeaza fiecare ora de munca. Suma depinde de complexitatea programului, de numarul de participanti, de cate programe sunt pe un anumit interval de timp si, bineinteles, depinde de expertiza. Un trainer bun trebuie sa stie sa vorbeasca nu doar din carti, ci si din inima si suflet, adica din ceea ce a facut. De asemenea, un trainer bun trebuie sa fi avut experienta de manager, sa fi lucrat cu oamenii foarte mult, pentru ca atunci are credibilitate in fata clientilor", a explicat Iulian Chihaia la Start-Up Wall-Street, emisiuni moderata si realizata de Claudiu Vrinceanu.
Iulian Chihaia a lucrat 15 ani (noiembrie 1992 - septembrie 2007) in compania Philip Morris, dintre care ultimii 11 ani in domeniul training-ului si dezvoltarii organizatiei.
El a mai vorbit si despre motivarea angajatilor din companii, subliniind importanta trainingului in atingerea acestui obiectiv.
Citeste si:A lucrat 15 ani la Philip Morris, iar acum are propria firma de training. Urmareste-l IN DIRECTUn antreprenor somalez a lansat o scoala de specialitate pentru barista profesionistiTrainerul Lucia Manole vine la Start-Up Wall-Street: "De cand ma stiu ma ocup de oameni"
"Trebuie sa stii sa intelegi de la fiecare om cu care lucrezi ce isi dores