În Săptămâna Mondială a Clădirilor Verzi, 16 - 20 septembrie 2013, grupul de companii Iulius, cel mai mare dezvoltator şi operator autohton de centre comerciale de tip mall, demarează campania „Salvaţi Planeta!”.
În premieră la nivel naţional, o reţea de cinci mall-uri, dezvoltate în cele mai mari oraşe ale ţării, desfăşoară o campanie cu scopul conştientizării importanţei procesului de reciclare şi a utilizării eficiente a resurselor regenerabile.
Toate cele patru mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava şi Iaşi, Palas Mall, precum şi cele cinci clădiri de birouri din portofoliu promovează mesajul: „Planeta are resurse limitate. Reciclează-le! Salvează-le! Economiseşte-le!”.
Clienţii centrelor comerciale şi angajaţii companiilor prezente în clădirile de birouri sunt întâmpinaţi cu mesaje privind importanţa economisirii energiei, apei şi hârtiei şi a reciclării bateriilor şi plasticului.
Materialele informative create special pentru campania „Salvaţi Planeta!” pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook şi pe website-urile
mall-urilor.
Pe lângă impactul social, mesajele promovate includ informaţii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe lună salvează 19 kilometri de teren arabil, primirea facturilor pe e-mail salvează 250 de copaci pe lună, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul nopţii produce o economie de energie suficientă pentru a încălzi o locuinţă timp de cinci luni. De asemenea, cu apa economisită într-o zi prin oprirea apei în timpul periajului pe dinţi s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece peturi reciclate s-ar putea confecţiona un tricou.
Iniţiativa grupului de companii Iulius atrage atenţia asupra epuizării resurselor mediului înconjurător şi asupra rolului pe care îl avem în protejarea P