Daedalus Millward Brown, una dintre cele mai mari companii de cercetare de piata locala, mizeaza pe o crestere a businessului de circa 7% anul acesta fata de cele 16 milioane de lei (3,6 mil. euro) inregistrate in 2012, a declarat pentru Wall-Street.ro, Daniel Enescu, fondator al grupului Daedalus.
Daniel Enescu va fi speaker in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online, unde va prezenta un studiu realizat de Daedalus Millward Brown despre piata de comert electronic din Romania. Compania de cercetare a avut anul trecut o cifra de afaceri de 16 milioane de lei, mai mare cu 4% fata de anul anterior, acesta fiind cel de-al treilea an consecutiv de crestere pentru companie.
„Pentru anul acesta am prognozat o crestere de 7%, care in mare parte este deja acoperita de contractele noi pe care le-am facut cu clientii nostri”, explica Enescu.
Daedalus Millward Brown face parte din grupul Daedalus, care anul trecut a avut afaceri de 19 milioane de lei (4,26 mil. euro). Grupul mai include si companiile Eurodata Management, Visionwise Consulting si Daedalus New Media Research (care gestioneaza panelul Daedalus Online). Numarul de angajati ramane constant. Incercam sa acoperim majorarea cifrei de afaceri prin cresterea productivitatii Compania are 45 de angajati, iar in 2013 numarul de angajati va ramane aproximativ constant.
„Practic vom incerca sa acoperim majorarea cifrei de afaceri printr-o crestere a productivitatii. Experienta ultimilor ani ne-a aratat ca acest lucru este posibil: din 2009 pana in 2012 cifra de afaceri a crescut cu 28%, iar numarul de angajati a ramas aproape constant. Acest lucru a fost posibil datorita eficientizarii proceselor, a cresterii competentelor angajatilor si a utilizarii intensive a noilor tehnologii de culegere si prelucrare a datelor”, afirma managerul.
Se