ADfel, singurul eveniment de publicitate neconvenţională din România, organizat de IQads şi 24-FUN, a găzduit timp de o săptămână, în terasa La Motoare, peste 70 de execuţii şi happening-uri neconvenţionale, aparţinând câtorva dintre cele mai curajoase branduri din România.
Pe parcursul săptămânii ADfel, Philips a transformat terasa la Motoare într-un showroom al modelelor sale de LCD-uri. Spiritul „sense and simplicity” a prins viaţă la ADfel în Institutul de relaxare Philips, locul unde vizitatorii au putut testa produse Philips, tolăniţi pe pufuri albe şi albastre. Tot în spiritul Philips, în două seri ADfel, cei din terasă au putut comanda mult mai simplu de la bar, direct prin SMS.
Fetele s-au putut admira în oglinzile amplasate peste tot în terasa la nivelul picioarelor, oferite de epilatorul Philips SatinPerfect. Cele mai fine picioare de la ADfel au fost pictate în cadrul Atelierului Philips SatinPerfect. Posesoarele lor s-au inscris astfel intr-un concurs de popularitate pe Facebook. In seara „ADfel de karaoke” Philips a inventat un nou gen de karaoke – în care concurenţii au cântat pentru toată terasa melodii pe care le auzeau doar ei în căştile unui mp3 player Philips. Iar Philips Cinema 21:9, primul televizor din lume cu proporţii cinematografice, a oferit Seara de film la ADfel, în care terasa La Motoare a devenit un cinematograf în aer liber, populat de superoi din filme, care au venit să urmărească proiecţia Parallel Lines, prezentată de Ridley Scott & Associates - 5 scurtmetraje cu poveşti diferite, având acelaşi dialog. Pentru cinefili a avut loc un concurs de recunoscut filme prin SMS.
BCR a comunicat neconvenţional, la ADfel, noua sa platformă de comunicare, „Contează cu cine faci banking”. Un show de stand-up susţinut de trupa Aristocraţii a întărit ideea că oamenii care au un partener de banking de încredere sunt mai r