Beneficiind de ecartamente cu o diferenţă de aproape 1 metru, Nissan BladeGlider mai şochează şi prin conceptul interior cu trei scaune, similar cu al supercarului anilor ’90, McLaren F1 (un loc central al pilotului secondat pe lateral-spate de alte două scaune uşor retrase, având dimensiuni ceva mai mici).
Ideea cu proporţiile asimetrice ale ecartamentelor (diferă distanţa între roţile punţii anterioare şi cea între roţile posterioare) nu este o temă nouă la Nissan. În vitrina tehnologică a constructorului japonez există încă din 2012 monopostul competiţional Nissan Deltawing şi, din 2013, recordmanul electric, Nissan ZEOD RC (Zero Emission On Demand Race Car).
Vizualizat de sus, BladeGlider Concept pare un OZN veritabil din pricina formei sale de triunghi, nu doar optic atenţia fiind mutată spre partea posterioară, ci şi centrul său de greutate, astfel că repartizarea maselor pe punţile faţă/spate se face într-un raport de 30% / 70%.
Stopurile subţiate pe orizontală sunt o semnătură întâlnită şi la Jaguar CX-75 Concept ori F-Type, în vreme ce cocoaşele (două protuberanţe) de pe capota spate, plasate la baza cefelor celor doi ocupanţi auxiliari, sunt elemente întâlnite la majoritatea supercarurilor cu pretenţii.
Deschiderea portierelor se face în sus (tip „butterfly”), cu câte o balama în dreptul oglinzilor laterale. Caroseria ultrauşoară înglobează panouri din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon). Prin capotare, suprafaţa vitrată a ineditului roadster face contrast cu plafonul şi pare dintr-o singură bucată de sticlă neagră ce se întinde pe trei laturi sub formă de „U”.
În eventualitatea concretizării în producţia de serie, Nissan precizează că la conceptul Blade Glider s-a luat în considerare soluţia utilizării motoarelor electrice integrate în butucul roţilor punţii spate. Aceasta este o tehnologie practică şi eficientă întru