Frigiderul se asorteaza cu lampadarul cu cristale Swarovski, iar masina de spalat are printuri florale la fel ca si covorasul din dreptul cazii. Electrocasnicele nu mai au doar functie utilitara. Ele trebuie sa infrumuseteze spatiul, iar companiile produc
Oricine este "cineva" in materie de design interior stie ca, daca nu isi prezinta creatiile la Planete Meuble sau Maison et Objet, isi poate pierde cu usurinta statutul. Cele doua festivaluri-expozitii strang anual peste trei mii de expozanti din toata lumea care acopera toate aspectele designului unui case, de la colectii de materiale cutting-edge la cele mai noi modele de chiuvete, ultimele masini de spalat cu printuri florale sau chiar frigidere cu cristale Swarovski.
Targurile au loc in Paris si atrag mii de cumparatori, de pasionati de arta amenajarilor interioare si de arhitecti interesati de tendintele mondiale in design. Acesta este unul dintre motivele pentru care, anul acesta (5-9 septembrie), LG Electronics se va prezenta pentru prima data la Maison et Objet cu cateva exponate.
Targul impune o politica stricta in ceea ce priveste selectia companiilor care expun produse - la un nivel simplist, acestea trebuie sa fie frumoase si ecologice. "Consumatorii moderni doresc sa aiba o locuinta care sa arate excelent, de care sa fie mandri si in care sa se simta relaxati. Imaginea si impresia pe care o lasa produsele din locuinta sunt extrem de importante. Aici se includ si electrocasnicele. Nimeni nu vrea sa petreaca mult timp cu amenajarea interioara si nici sa cheltuie multi bani pe design, asa cum nimeni nu doreste sa aiba o masina de spalat sau un frigider inestetice", spune Caroline Kim, vicepresedinte LG Digital Appliances.
"Totodata, consumatorii au devenit din ce in ce mai interesati de protejarea mediului inconjurator si de reducerea consumului de energie".
Anul a