Grupul Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata locala, a raportat in primul semestru din 2008 o cifra de afaceri de peste 95 milioane de euro (340 milioane lei), in crestere cu 54% fata de aceeasi perioda din 2007.
Valoarea inregistrata in primele 6 luni ale acestui an a atins un avans de 20% fata de cifra bugetata de catre retailer, pe fondul evolutiei pozitive a activitatilor de distributie, care au crescut cu aproximativ 75%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
De asemenea, Flamingo International anunta ca toate obiectivele stabilite pentru primul semestru al acestui an au fost indeplinite si depasite, iar cresterea vanzarilor companiei pe piata locala au depasit estimarile acesteia, inregistrand o crestere de aproximativ 40% peste ritmul de evolutie al pietei locale de produse electronice, electrocasnice si IT&C.
“Cresterea cifrei de afaceri Flamingo International intr-un ritm considerabil superior fata de ritmul de dezvoltare al pietei se datoreaza cresterii puterii de cumparare, disponibilitatii clientilor nostri de a investi mai mult in achizitionarea produselor electronice, electrocasnice si IT&C, precum si tendintei generale de inlocuire a produselor vechi si achizitia produselor mai performante din punct de vedere al tehnologiei, care vin sa satisfaca mai mult dorintele clientilor nostri”, declara Jiri Rizek (foto), CEO Flamingo International.
Un alt factor care a impulsionat atingerea targetului propus, dar si ascensiunea afacerii, a fost implementarea cu succes a obiectivelor de optimizare a costurilor, imbunatatirea continua a serviciilor pre si post achizitie, precum si adaptarea permanenta a gamelor de produse in functie de nevoile clientilor.
LCD-urile si aparatele de aer conditionat, vedetele semestrului intai
Printre segmentele cel mai bi