Florin Petrişor, un nume nou printre piloţii de raliuri din Cluj, s-a trezit cu service-ul pe care îl deţine închis de autorităţi. Acesta nu deţine autorizaţie de funcţionare pentru service de la deschidere, de doi ani. Pilotul e singurul clujean care a ajuns să concureze, anul trecut, în finala Rompetrol Racing Challenge, unde s-a clasat pe locul II.
Pentru Florin Petrişor, în vârstă de 36 de ani, ultimul an a fost unul de succes. A început să colaboreze cu cei mai buni piloţi clujeni, printre care se numără Marco Tempestini şi Bogdan Marişca, asta după ce a urcat pe podium în competiţia Rompetrol Racing Challenge şi se părea că urmează să-şi îndeplinească visul de mic copil: să aibă o afacere în industria auto şi să concureze în campionatul de raliuri.
Doar că afacerea sa nu e una tocmai legală, asta până ce service-ul auto pe care îl deţine nu va fi autorizat. Agenţii Registrului Auto Român (RAR) au descoperit că, după doi ani de la funcţionare, atelierul său nu are actele necesare pentru funcţionare. Service-ul a fost închis şi urmează să plătească o amendă cuprinsă între 2.000 şi 10.000 de lei.
Era conştient de ilegalitate
Petrişor recunoaşte că a riscat în aceşti doi ani. „Am făcut ceva demersuri, dar nu am finalizat actul de autorizare. E greu, dar îţi asumi anumite responsabilităţi când începi“, a afirmat pilotul. Pentru autorizare, el ar fi trebuit să plătească o sumă cuprinsă între 1.000 şi 2.000 de lei, să deţină sculele necesare, personal calificat şi manuale de reparaţie, potrivit legii. „Sunt cheltuieli pe care nu mi le permit, altfel le făceam. Oricum, cred că doar reprezentanţele auto fac faţă la cerinţele de pe piaţă“, este de părere Florin.
Pilotul Florin Petrişor s-a trezit, azi, cu agenţii RAR în service-ul său neautorizat. Foto: Călin Ilea
O echipă condusă de şeful zonal al Departamentului Supraveg