METRO Cash & Carry şi-a continuat dezvoltarea pe parcursul anului fiscal 2007. Vânzările au crescut cu 6 %, ajungând la 31.698 miliarde de euro, în timp ce creşterea EBIT a fost mult mai pronunţată: veniturile înainte de plata dobânzilor şi impozitelor (EBIT) au crescut cu 11,9 %, pentru a ajunge la 1,243 miliarde de euro în anul fiscal 2007. Activitatea internaţională a avut o contribuţie de 82% în vânzările societăţii din anul 2007. Global, METRO Cash & Carr
METRO Cash & Carry şi-a continuat dezvoltarea pe parcursul anului fiscal 2007. Vânzările au crescut cu 6 %, ajungând la 31.698 miliarde de euro, în timp ce creşterea EBIT a fost mult mai pronunţată: veniturile înainte de plata dobânzilor şi impozitelor (EBIT) au crescut cu 11,9 %, pentru a ajunge la 1,243 miliarde de euro în anul fiscal 2007. Activitatea internaţională a avut o contribuţie de 82% în vânzările societăţii din anul 2007.
Global, METRO Cash & Carry şi-a extins portofoliul de magazine cu 32 ajungând la un total de 615 magazine, în anul fiscal 2007. Extinderea internaţională s-a axat, încă o dată, pe pieţele în dezvoltare din Europa de Est şi Asia.
Numai în Rusia, compania a deschis 8 noi magazine. Prin intermediul pătrunderii cu succes pe piaţa din Pakistan şi prin cucerirea unor regiuni noi – cum este Siberia – METRO Cash & Carry şi-a evidenţiat un rol important vânzărilor cash&carry în anul 2007.
Numărul angajaţilor cu normă întreagă din cele 29 de ţări în care compania este activă a crescut cu 6,3 %, ajungând la 103.915 angajati.
Cea mai mare creştere a fost înregistrată în ţările din Europa de Est care au raportat, de asemenea, cel mai mare număr de deschideri, având 16 noi magazine.
Data: 19 martie 2008
Sursa: METRO @