Dragoş Novac, Managing Director la Metropotam Group, mizează pe afacerile pe internet pentru că reprezintă un domeniu de viitor. Principalul business al lui Novac, site-ul de timp liber Metropotam, a fost creat după „chipul şi asemănarea“ lui, după cum îi place să spună. Dragoş Novac este un om extrem de activ, gesticulează mult şi parcă nu stă niciodată locului. Poate cu excepţia dimineţilor, când se trezeşte. Până îşi bea cafeaua, nimeni nu poate sta de vorbă cu el. Are o voce hotărâtă şi puternică şi, de fiecare dată când vorbeşte despre afacerile lui, i se simte pasiunea în glas.
Cel mai cunoscut business al lui Novac este Metropotam, un site cu recomandări pentru timp liber (evenimente, baruri, restaurante şi cronici de carte). A pornit site-ul împreună cu un amic programator în mai 2006. A angajat doi oameni, pe care i-a instruit, şi a apelat la Brandient pentru a crea o identitate site-ului pe care urma să-l lanseze.
Propunerea a fost să realizeze un brand pentru tineri, oameni deştepţi, care să comunice şi să aibă personalitate. Aşa a apărut Metropotam, ce a fost realizat după „chipul şi asemănarea“ lui, glumeşte Novac. „Nu ne-am planificat să devină un business încă din primul an. Ne-am propus să construim un produs relevant şi un brand pentru internet“, explică Dragoş.
„Suntem o gaşcă ce împarte aceleaşi valori. Suntem prietenoşi şi foarte informali“, mai adaugă el. Mai înainte de Metropotam, Dragoş Novac a pus pe picioare o firmă de software development, iar la începutul anului a lansat o agenţie de publicitate online, care se numeşte FourHooks.
Crearea agenţiei a apărut ca o nevoie. Tot mai mulţi clienţi veneau la Dragoş Novac şi îi cereau să facă tot felul de proiecte speciale pentru online. Până acum, FourHooks a lucrat, printre alţii, cu Nestle, cu Lipton, cu Discovery şi cu Microsoft. De-a lung