United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul din principalii producatori interni de bere, intra pe segmentul berilor fara alcool prin sortimentul Holsten fara alcool, estimand ca va detine, pana la sfarsitul anului 2009, 5% din aceasta piata, anunta compania.
"Prin lansarea Holsten fara alcool vrem ca, pe de o parte, sa raspundem dorintei consumatorilor marcii de a se bucura de berea lor favorita si in varianta fara alcool, care le ofera mai multa libertate de miscare, iar soferii cu siguranta vor aprecia acest aspect si, pe de alta parte, sa ramanem fideli dorintei noastre de a fi prezenti pe toate segmentele pietei berii din Romania. Segmentul berilor fara alcool din Romania nu detine inca o cota de piata importanta, dar are un potential de crestere semnificativ, care are o directa legatura cu un comportament responsabil la volan", declara Doron Zilberstein (foto), vicepresedintele de marketing al URBB.
Produsul Holsten fara alcool este disponibil pe piata sub forma de doza de 0.5 l si sticla de 0.5 l, urmand sa fie comercializat atat in reteaua HoReCa, cat si in retail.
Reprezentantii URBB estimeaza ca, in anul 2008, segmentul berilor fara alcool va atinge o cota de piata de 3% din totalul industriei de bere din Romania. In plus, URBB preconizeaza o crestere in volum a acestui segment de 30%, in comparatie cu anul precedent.
Produsa pentru prima data in Hamburg–Germania, in 1879, cu un continut de alcool de 5%, Holsten a fost lansata pe piata romaneasca in luna mai 2005. Potrivit companiei, marca Holsten a dobandit de atuo notorietate de 80.1 %, iar volumul de vanzari a crescut cu 70%. In prezent, marca Holsten detine o cota de piata de 10% pe segmentul mainstream plus.
URBB a raportat, in primele 9 luni ale lui 2008, o crestere a volumului vanzarilor de 15% fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, compania estimeaza