Hotelul de cinci stele JW Marriott Bucuresti, una dintre cele mai mari locatii de pe piata bucuresteana (402 camere), a raportat o crestere de 4% a gradului de ocupare in primele trei luni ale lui 2010 fata de perioada similara a anului precedent, potrivit Medei Vasiliu, directorul de vanzari al hotelului.
Acest avans s-a datorat unei reveniri a segmentului de business individual. “Se simte o usoara revenire pe segmentul de business individual, dar cererea pe piata este sub nivelul anului trecut, asa ca inca nu putem vorbi de o revenire la normal a pietei. Mai este nevoie ca si segmentul de conferinte si grupuri corporate sa isi revina, pentru a putea intra intr-o normalitate”, a declarat, pentru Wall-Street, Meda Vasiliu (foto).
Tarifele practicate de unitatea de 5* s-au situat sub nivelul perioadei similare a anului trecut. “Preturile au fost adaptate conditiilor pietei. Sa nu uitam ca luna ianuarie este in mod traditional o luna de low season, iar anul acesta, din cauza conditiilor meteo nefavorabile in Romania, SUA si multe alte state din Europa, nici februarie nu s-a situat la nivelul de anul trecut”, mai spune oficialul Marriott.
La inceputul acestui an, JW Marriott a investit circa 1,25 milioane euro in renovarea si modernizarea etajului 1 al hotelului, investitia urmand a fi recuperata in 4-5 ani.
Proiectul de renovare a cuprins o suprafata de circa 2.000 de mp si a constat in modernizarea Grand Ball Room - care a costat 711.000 euro, zona publica - 240.000 euro si Vienna Lounge – 283.000 euro.
Investitiile in modernizarea unitatii de 5 stele vor continua incepand cu jumatatea lunii iunie, cu renovarea restaurantului Cupola, cu o capacitate de 200 de locuri, care va avea un concept nou, de streak house. Investitia in acest proiect va fi de 1 milion de euro.
JW Marriott din Bucuresti este unul dintre cele mai