Responsabilul de reţeaua socială Google+ susţine că rivalii s-au inspirat din produsele companiei. El consideră că succesul platformei va fi dat de felul în care produsele Google sunt integrate de aceasta.
Vicepreşedinte al diviziei de produse de la Google, Bradley Horowitz a acordat un interviu în exclusivitate pentru ziarul „Adevărul". El a vorbit despre pariul companiei pe care o reprezintă cu piaţa platformelor sociale: Google+. Reţeaua lansată în urmă cu doar şase luni s-a dezvoltat mai rapid decât oricare alta din istorie, ajungând în prezent la peste 100 de milioane de vizitatori.
Horowitz consideră că previziunile analiştilor - care susţin totuşi că platforma va ajunge anul acesta la 400 de milioane de utilizatori - sunt „modeste". El nu ezită să acuze principalul rival, Facebook, de faptul că a copiat unele caracteristici ale platformei Plus şi consideră că acest lucru este flatant. Obiectivul lui final: unificarea produselor Google. În aceste condiţii, Plus devine pentru gigantul IT&C mai mult decât o reţea socială: un imbold pentru toate produsele companiei.
„Adevărul": De ce o reţea socială?
Bradley Horowitz: Google+ este foarte diferit de celelalte produse sociale ale noastre - Blogger, Picasa, Buzz, Wave. Google+ nu este doar un produs, nu este doar o nouă experienţă socială. Este o fundaţie a mai multor straturi care permite utilizatorilor Google să-şi exprime identitatea şi interesele, o modalitate pentru utilizatorii Google să deschidă lumina-n cameră şi să-i spună cine sunt ei de-a lungul timpului. Atunci când ei dau o căutare pe Google, ştim mai multe despre ei decât ar putea exprima cele câteva litere apăsate. În schimbul acestor informaţii, noi considerăm că putem să îmbunătăţim tot ceea ce facem. Dovada că funcţionează: avem peste 100 de milioane de vizitatori unici pe lună şi peste 50 de milioane de util