Liderii mondiali ai pieţei de Informaţie, Comunicare şi Tehnologie (ITC) adoptă noi strategii manageriale pentru adaptarea la ecoenergie. În căutarea celor mai eficiente şi rentabile
Liderii mondiali ai pieţei de Informaţie, Comunicare şi Tehnologie (ITC) adoptă noi strategii manageriale pentru adaptarea la ecoenergie.
În căutarea celor mai eficiente şi rentabile soluţii de contracarare a crizei energetice şi a încălzirii globale, marile companii adoptă principul conform căruia "tot ce este conectat într-o reţea partenerială trebuie să fie ecologic".
Aplicarea acestui principiu atrage după sine o adevărată "revoluţie" în tot ceea ce presupune administrarea afacerilor şi relaţiile cu asociaţii şi colaboratorii.
Necesitatea adoptării unor măsuri pertinente şi cu efecte imediate este confirmată de statistici. Astfel, nivelul emisiilor de dioxid de carbon provenite din industria IT reprezintă 2% din totalul emisiilor planetare şi înregistrează o creştere anuală de şase procente.
Marile firme din Informaţii, Comunicare şi Tehnologie iau măsuri concrete pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon şi combaterea crizei energetice
Liderii mondiali ai pieţei de Informaţie, Comunicare şi Tehnologie trec pe noi strategii manageriale pentru adaptarea la eco-energie.
În căutarea celor mai eficiente şi rentabile soluţii de contracarare a crizei energetice şi a încălzirii globale, marile companii din domeniul Informaţii, Comunicare şi Tehnologie (ICT) adoptă principiul conform căruia "tot ce este conectat într-o reţea partenerială trebuie să fie ecologic". Ceea ce înseamnă o schimbare "revoluţionară" în administrarea afacerilor şi a relaţiilor cu toţi asociaţii şi colaboratorii.
Emisiile poluante pun pe jar Silicon Valley
În condiţiile în care totalul emisiilor de dioxid de carbon produ