Istoria se repetă. Faimoasa marcă de sutiene Wonderbra se pretăteşte să lanseze pe piaţă un nou model şi-l susţine cu o campanie publicitară outdoor, în centrul Londrei, unde a fost montat un poster, în 3D, înfăţişând-o pe frumoasa braziliancă Sabraine Banado prezentând noul brassier.
Sutienul, Full Effect, care va costa 28 de lire sterline şi care promite să facă sânii să arate cu două numere mai mari decât sunt în realitate, poate cauza accidente rutiere, a avertizat Institute of Advanced Motorists (IAM), citat de publicaţia Daily Mail.
Wonderbra a provocat o furtună, cu 16 ani în urmă, cu posterul în care Eva Herzigova prezenta un model nou, cu logo-ul 'Hello Boys'. A fost votat nr.10 în concursul "Posterul Secolului", dar din cauza lui au avut loc zeci de accidente, şoferii fiindu-le distrasă atenţia de sânii frumoasei cehoaice.
Cel mai recent poster pentru Wonderbra, cu dimensiuni de 6x6 metri, prezentat de brazilianca Banado, nu este la fel de reuşit ca cel din 1994, cu Herzicova, dar cu siguranţă că este mult mai periculos, fiind în 3D, a declarat un reprezentant al IAM.
"Pentru acei şoferi care se întâmplă să nu aibă ochelari 3D în maşină, şi majoritatea nu au, imaginea va fi blurată, ceea ce-i va face să vrea să se concentreze asupra posterului. O clipă de neatenţie la volan e suficientă ca să se întâmple un accident," explică reprezentantul IAM.
Ministrul pentru securitatea rutieră Mike Penning a insistat că şofatul în siguranţă necesită concentrare. O purtătoare de cuvânt a Societăţii Regale pentru prevenirea accidentelor şi-a exprimat îngrijorarea faţă de panourile publicitare amplasate pe marginea drumurilor, în special a celor cu imagini în mişcare.
Julia Nolan de la Wonderbra a spus că 3D este modul perfect de campanie promoţională pentru noul sutien.
Istoria se repetă. Faimoasa marcă de sutiene Won