Filiala locala a grupului farmaceutic elvetian Hoffmann la Roche mizeaza pe cresterea ponderei produselor oncologice in vanzarile totale, pana la valoarea de 50 millioane euro in 2009.
Anul trecut acest segment terapeutic a insemnat 35% din cifra de afaceri a producatorului elvetian, iar in primele 5 luni ale anului a reprezentat principalul motor de crestere a vanzarilor companiei farmaceutice. ”Oncologicele au inregistrat cel mai mare ritm de crestere dintre produsele aflate in portofoliul companiei, de circa 60%, cel mai vandut produs fiind MabThera urmat de Herceptin si Avastin”, a declarat Dan Zamonea (foto), directorul general al Roche Romania.
Conform celor declarate de acesta compania pe care o reprezinta in Romania a avut o crestere dubla fata de ritmul pietei in primlele 5 luni, de pana la 12% in euro. “Vanzarile la cinci luni au crescut dublu fata de ritmul mediu al pietei, insa profitul a fost afectat de fluctuatia cursului dar si de scaderea pretului medicamentelor“, a mai spus acesta.
Roche Romania a inregistrat in primul trimestru al acestui an vanzari in crestere cu 15% fata de perioada similara a anului trecut. Chiar si cu acest avans, compania a terminat primul trimestru al anului pe pierderi. “Primele doua luni ale anului au fost o continuare a tendintelor de la finele anului trecut, si de aceea primul trimestru a fost incheiat pe pierderi. Aceste pierderi vor fi recuperate in cea de-a doua parte a anului pe care il vom incheia cu siguranta pe profit”, adauga seful Roche care estimeaza o crestere a vanzarilor de pana la 10% in 2009.
Compania elvetiana a investit 200.000 euro in campania de informare si educare “Cancerul nu inseamna condamnare la moarte”, care isi propune sa schimbe atitudinea oamenilor fata de aceasta maladie.
“Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” este prima campanie adresata publicului larg car