A folosit informaţii din interiorul celor mai importante restaurante din lume, pe care i le-au furnizat maeştri bucătari şi somelieri.
Scriitoarea Imogen Edwards-Jones a dezvăluit secretele din spatele industriei alimentare, iar cartea ei “Restaurant Babylon” prezintă câteva lucruri pe care “orice client trebuie să le cunoască atunci când merge să cineze la restaurant”.
Vor să scape cât mai repede
“Salivă în mâncare, lista neagră a clienţilor şi “ofertele speciale” sunt câteva dintre secretele pe care fiecare persoană trebuie să le ştie”, comentează dailymail.co.uk. făcând referire la carte. Potrivit scriitoarei, consumatorii “neavizaţi” vor comanda întotdeauna ofertele speciale ale restaurantelor, neştiind că acestea reprezintă mâncarea de care bucătarii – şefi vor să scape cât mai repede!
Şi în ceea ce priveşte alegeriea vinului servit sunt probleme. De multe ori, clienţii nu vor comanda cea mai ieftină sticlă de vin din dorinţa de a nu părea zgârciţi, mai ales dacă seara la restaurant presupune o cină romantică. Astfel, consumatorii vor comanda a doua sticlă de vin în ordinea preţului crescător, neştiind că “strategia” acestora este foarte bine cunoscută de către reprezentanţii restaurantelor. Tactica patronilor este aceea de a vinde un produs de proastă calitate la preţul unui vin de foarte bună calitate. Edwards-Jones precizează că vinul din sticlele pe jumătate consumate va fi vândut a doua zi…la pahar.
În cartea neagră
“Clienţii trebuie să fie conştienţi că orice mâncare ar comanda din meniu va conţine saliva bucătarului-şef!”, mai spune scriitoarea. Bucătarii folosesc o singură linguriţă pentru a gusta din fiecare farfurie care urmează să fie servită, totodată, aceştia folosind saliva pentru a lipi ornamentele pe farfurie. “Bucătarii gustă mâncarea, ornează şi rearanjează ingredientele, astfel încât farfuria să